වාණිජ්යය අලෙවිකරණයේ අනාගතය – ඩිජිටල් සාප්පු සවාරි අත්දැකීම් හැඩගන්වන ප්රවණතා – තිරංගි ශ්යාමිකා රණසිංහ

ඊ– වාණිජ්යය අලෙවිකරණයේ අනාගතය – ඩිජිටල් සාප්පු සවාරි අත්දැකීම් හැඩගන්වන ප්රවණතා
ඊ වාණිජ්යය සිල්ලර කර්මාන්තයේ විප්ලවීය වෙනසක් කර ඇති අතර පාරිභෝගිකයන්ගේ වෙළඳාම් රටාව සහ ව්යාපාර කටයුතු පරිවර්තනය වී ඇත. තාක්ෂණයේ ශිඝ්ර දියුණුව සහ අන්තර්ජාල ප්රවේශතාව වැඩි වීමත් සමගම ඉදිරි වසර වලදී අන්තර්ජාල සිල්ලර වෙළඳාම සැලකිය යුතු වෙනස්කම්වලට භාජනය වේ’ ඊ- වණිජ්යයේ අනාගතය ගවේෂණය කරමින්” අන්තර්ජාල සිල්ලර වෙළදාමේ භූ දර්ශනය හැඩගස්වන ප්රවණතා කෙරෙහි අද අවධානය යොමු කරයි’
තාක්ෂණික නවෝත්පාදනයක් සහ පාරිභෝගික අපේක්ෂාවන් වෙනස් කිරීම මගින් මෙහෙයවනු ලබන ඊ- වාණිජ්යය ගැඹුරු පරිවර්තනයට භාජනය වෙමින් පවති’ කෘතිම බුද්ධිය ප්රධාන කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි’ AI හරහා අලෙවිකරණය ඩිජිටල්කරණය කිරිම තවත් පහසු වී ඇත’
ඊ – වාණිජ්යය අඛණ්ඩව විකාශනය වන බැවින් පාරිභෝගික අත්දැකිම් ප්රමුඛතාවයක් ලෙස පවති’ පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වය පෝෂණය කිරිම සදහා බාධාවකින් තොරව පිටවීමේ හැකියාව” බහු ගෙවිමේ ක්රම සහ පහසුවෙන් ඇණවුම් කිරිම යනාදිය අත්යවශ්ය සාධක වේ’ මීට අමතරව තිරසාරභාවය සදහා ඇති ඉල්ලුම විශේෂයෙන් තරුණ පාරිභෝගිකයින් අතර පරිසර හිතකාමී භාවිතයන් ප්රධාන විකුණුම් මෙවලමක් බවට පත්වෙමින් පවති’ තවද ව්යාපාර නව්යකරණය කිරිමට සහ අභිරුපිකරණය කල ඩිජිටල් සාප්පු සවාරි අත්දැකීම් තම පාරිභෝගිකයාට ලබා දීම සදහා බොහෝ ව්යාපාර AI වෙත නැඹුරු විම” ආරක්ෂාවට ප්රමුඛත්වය දීම සහ තිරසාර භාවිතයන් අනුගමනය කිරිම මාර්ගගත සිල්ලර වෙළඳාමේ වේගයෙන් චලනය වන ලෝකයේ සාර්ථක වීමට හොඳම මෙවලම වේ’ වෙනස්විමේ වේගය මන්දගාමී විමේ සළකුණු නොපෙන්වීමත් සමග මෙම ප්රවණතාවලට වඩා ඉදිරියෙන් සිටිම තරගකාරිත්වය පවත්වා ගැනිම සහ ඩිජිටල් සාප්පු හිමියන්ගේ නිරත්තරයෙන් විකාශනය වන අවශ්යතා සපුරාලීම සදහා ඉතා වැදගත් වේ’